Tråd: Bayline
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-05, 13:20   #7
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

At det hjelper er det ingen tvil om - men det jeg prøvde å si i det forrige innlegget mitt (som jeg ser at jeg kanskje ikke akkurat var så fryktelig flink til å få frem fsjempli.. ) er at det koster mye penger, og resultatene avhenger av at man følger opp med behandlinger og egentrening over lang tid. Skulle gjerne ha hatt muligheten til å tatt masse sånne behandlinger og andre behandlinger også - for det er jo behagelig å bli "stelt litt med" da. Men er nok enig med Anne..... syns det gjorde vondt jeg.... Ikke før jeg fikk barn - da gikk det greit. Men siste omgang jeg hadde med behandlinger (ca. ett år siden tenker jeg) så gjorde det veldig vondt. Særlig på magen - der jeg trengte det mest...

Hrmpf!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat