|
Sv: Trøtt og tung i kroppen
Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.
Meierismør klarer jeg bare ikke. Middagen må tilpasses sånn at hele familien kan spise noenlunde det samme, jeg orker ikke å lage ørtifjørti middager når jeg kommer fra jobb. Wasa knekkebrød er det beste alternativet jeg kan komme på til lunsj sånn som vi har lunsjen på jobb. Dietten min er nok ikke helt som den burde, det ser jeg selv, men det er mange hensyn å ta 
Skjønner at det kan være vanskelig. Har vært der Hvor mange karber er det i knekkebrøda du spiser da? Du kan ikke heller bake deg et lavkarbobrød?
Det blir lettere etterhvert, men det er en del valg man må ta for å få det mest optimale utav en kur.
Og jeg skjønner dette med å ta hensyn. Husk at du skal ta hensyn til deg selv også Ekstrajobben vedrørende kuren faller sikkert på deg, men viss du har mulighet av og til så lag opp en del mat og ha klart i fryseren. Vi er 4 stk i familien, men syns det har gått greit å samordne maten. Unga har faktisk begynt å spise mer grovt, grønnsaker osv... Mer generelt lavkarbo... Positivt det. Men det tar litt tid å vende vaner.
|