Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-08, 13:50   #1595
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Hei jenter,

Jeg er også veldig glad for at skatteoppgjøret kom i havn i år. Deilig å få igjen penger fra staten for en gangs skyld. Min gullerot er at jeg og samboeren skal på megatur til sommeren. Da stikker vi til Cuba og Mexico for 3 uker. Da er det godt at staten har utbetalt litt lommepenger...

Jeg begynner å bli litt syk, kan jeg spise Fisherman's Friend? Det er karber i de, men ikke sukker. Litt ny på dette gamet, og forstår ikke om jeg kan spise det eller ei?

Ellers ha en fin dag videre.
;-)

Cuba og mexico... du er heldig!
Fisheman er ok, uten sukker, men fribol har noen gode til vond hals, finns på apoteket

Nå har jeg pakket en sekk med klær og det viser ikke igjen på soverommet en gang... Håper jeg kan finne noen som kan bruke noe av dette, det hadde hjulpet meg med å klare å kvitte meg med det med god samvittighet!
Og jeg kom meg på verandaen og, eller det er egentlig en terrasse, på taket... Selvfølgelig ryddet vi ikke før det ble høst, så det var litt å å ta tak i... vasket over stolene og bordet, satte opp parasollen, som hadde ramle ned, og rista litt vann av ting. Så når alt tørker nå, blir det terrassesurfing og fint lite day time tv... håper jeg! Så blir jeg brun og

Veldig på babbel i dag jeg...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat