Tråd: Bayline
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-05, 11:09   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

Har så lyst til å begynne på det mens jeg går på lavkarbo.. kanskje det kan forhindre i at jeg får så mye hengehud.. Har prøvd det et par ganger, men det er jo så sinnsykt dyrt!! Noen som har testet det og kan anbefale det? er det virkelig verdt sine penger??

Jeg har brukt Bailine før. Tre ganger. Jeg vil allikevel ikke anbefale det annet enn hvis du har disse pengene liggende og slenge og ikke klarer å finne på NOE annet å bruke dem på.... Ikke fordi det ikke fungerer - men fordi jeg tror at når du tar et bevisst valg om kostholds- og livsstilsomlegging, så hører AKTIV trening med i bildet. Ikke PASSIV trening som Bailine jo egentlig er...

Vet ikke om jeg klarer å forklare det på en annen måte jeg.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat