Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-08, 07:17   #17
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som bare følger generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av toto, her.

JA jeg håper og jeg har funnet noe som virker...
Men ligger høgere på fett en deg ser jeg. Jeg ligger på 60% fett og 20% karber og 20% protein. Det ser ut til å funke greit for meg. Er litt vanskelig å øke karbene så mye men tenkte jeg skulle ta det gradvis. Tror jeg ligger på ca 100 karber for dagen. Jeg har meldt meg inn i vg vektklubb. Bortsett fra at en ikke får se nøyaktig hvor mye karber er jeg veldig fornøyd med den. Måten å legge inn trim og mat og sånn.
Etter to uker ned 1.3 kg og det er jeg ganske fornøyd med.

VG vektklubb har jeg aldri brukt. Jeg bruker en side som heter somebody. De er som de fleste sånne veldig fokusert på kalorier, men det velger man glatt å overse Dvs de anbefaler 1800 kcal om dagen, så de er ikke veldig gniene på det da. Og de har en veldig fin oversikt, der man får se totalt antall gram karbohydrater, proteiner, fett og kalorier pr dag, også prosentvis fordeling.

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat