|
Sv: hva mener dere om dette?
Opprinnelig lagt inn av Marita, her.
Nå er jeg ganske ny også, men våger meg på å si hva jeg tenker om det du sier fordet...
Jeg synes også bacon er pyton! Eggene får jeg ned, men bacon blir neppe en fast del av mitt kosthold...
Jeg tror likevel ketolyse kan gå fint.. har oppdaget f.eks at til stekt kjøtt kan jeg bruke kryddersmør for å få opp fettnivået - og det har 0,3 karber pr 100 gram!
Og for å "kurere" mangelen på brød skal jeg prøve meg på å lage Ziggylappene og slike ting.. 
Samtidig tror jeg at uansett kur blir det å være en omstillingsfase, de første par ukene BLIR å være rare, og jeg har også troen på at det blir enklere når man har kommet seg i gang, fått seg en rytme, og finner fler og fler ting man liker... Gi det litt tid 
egentlig veldig enig
jeg er bare sånn av natur, overtenker og analyserer alt så innmari at jeg blir lei før jeg er kommet igang.. hehe
får se om jeg prøver like strengt et par uker til å se om jeg blir fortroelig med ketolyse.. vis ikke går jeg over til lavkarbo generell istede evnt fedon...
vet bare at det da vil ta lenger tid å gå ned, det som er så genialt med ketolysekuren det skal vist gå ganske fort

|