Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 20:40   #3
Lisekir
Medlem

Lisekir sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: dere som bare følger generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Isis29, her.

Hei hei!

Jeg for min del følger bare en enkel regel: Ikke mer enn 15 karbs om dagen. Jeg tenker ikke på fettet eller kalorinene eller noen ting sånt, men har skjønt at jeg faktisk må spise en del fett for å bli mett. Men det funker iallfall! Går ned 5-800g pr uke og det har jeg nå drevet med siden midten av januar. Det er egentlig veldig lett for du kan spise det meste av rene produkter og dermed er det ikke vanskelig om du blir bedt på middag heller!!

jo forsåvidt enig i det med fettet og bli mett.. men jeg har ikke spist så mye fett i uka her og ikke vært så grådig sulten altså

lurer på og bare lage min egen variant som deg på en måte... med sunt fett fra oljer , omega 3 osv.. men orker ikke fløte, rømme, fettkjøtt ect ect i lengden.. så tenkte jeg kunne kutte litt på fette og heller fokusere på lite karbs...Vil det fungere oxo lism?

Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat