Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 16:40   #1570
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei på dere alle sammen - har ikke vært så aktiv de siste dagene, føles som om jeg har vørt borte i dagesvis

Veldig mye positivt å lese her og jeg kjenner jeg blir glad for at vi er sånn en fin gjeng - tror jeg sier dette sånn cirka 1 gang i uka, si ifra hvis dere blir lei

Den middagen din hørtes god ut Distrea - jeg koste meg med en helt ny oppskrift i går kveld, den var såååååååååå god. Spiste 5 kyllingvinger (den som kun har 1,7 kh per 100 g) og stekt auberginer, sopp, litt bacon og masse hvitløk. Alt sammen med et STORT glass rødvin nam nam

Det hele etterfulgt av en plate sukkerfri sjokolade...ops... ikke fult så bra, særlig siden jeg spiste en på fredagen også....kremt
Føltes litt bedre når jeg leste at jeg er ikke er den eneste som har skeiet ut litt i helgen

Jeg har hatt barnefri i helgen og har ryddet masse! brukte nesten hele fredags kvelden, hele lørdagen og halve i dag. Føles kjempegodt!
Ryddet omsider i klesskapet mitt som ikke så ut.
Har kvittet meg med en søppelsekk gamle klær + dratt frem noen som jeg har "vokst inn i ". har en venninne som overtar mine store klær.
Godt å bli kvitt litt altså.
Nå har jeg presset meg inn i en bh som var et feilkjøp for 1 år siden, og den sitter slettes ikke verst.

Kjøpte meg fine nye terrengsko til å gå tur med på fredag - så nå spretter jeg avsted Det var jammen på tide med noen skikkelige gåsko, jeg løper IKKE...hater det

Ha en fin søndag ettermiddag flickor og stå på - ny uke, nye muligheter

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat