Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 16:13   #1569
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Tulla 81: Grattis med flott nedgang!

Indi; skjønner hva du mener, det er ikke lett det der å kvitte seg med klærne.

Jeg har begynt å ta litt og litt, og da føles det straks litt bedre.
Men mannen min holdt på å få sjokk når han åpnet skapdørene i gangen, for jeg har kvittet meg med alle ytterklær som er for store. Og det ble rimelig glissent kan man si. Men så utrolig deilig!!!
Deilig å få litt plass i skaper og skuffer igjen, men det varer vel ikke lenge.

Men foreløpig kjøper jeg ikke mye nytt, har enda over 10 kg igjen og så skal magen og brystene til pers. Da forsvinner vel sikkert fort enda en størrelse.

I dag kjøpte jeg meg ny treningsbukse, str. 44.

Distrea: Skeiet litt ut i helgen jeg og, så du er i godt selskap. Ble to (!) sukkerfrie sjokolader (en fredag og en lørdag).

Har slitt litt igjen i helga, det går så opp og ned om dagen. Men det nærmer seg vel tid for mens igjen og da pleier det å være litt tungt.

Og når mannen og minsten koste seg med hver sin ferske berlinerbolle (som nok er det beste jeg vet) holdt jeg nesten på å begynne å gråte.
Men jeg holdt meg unna da!

Og dere skulle sett meg i morgenkåpa jeg har liggende i Sverige. Den har jeg ikke brukt siden i fjor (er der stort sett bare om sommeren), måtte brette opp ermene to ganger og kunne snurpe kåpa rundt meg nesten dobbelt. På tide å bytte den ut kanskje...
Men guri for en motivasjon det gir, det funker faktisk!