Tråd: Atkins shop!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-04, 00:20   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Nå har jeg fått pakka mi, med masse godt i. Ketchup, BBQ saus, sjokolade saus, Marguerita mix og 12 (!) pakker med La Tortilla Low Carb tortillas..... + L-taurine, L-carnitine og Aspara Plus. Har allerede byttet ut 1 Mudoretic med 500 mg L-taurine, skal gjøre det ei uke før jeg kutter ut den andre og erstatter med 2 x 500 mg taurine. Kanskje jeg kan bli kvitt kjemikaliene !

I tillegg kjøpte jeg baking mix, - bare fordi jeg har mange oppskrifter med det i. Har satt den i skapet foreløpig.

Keto Low carb pasta smakte forøvrig ikkeno, og konsistensen var som fuktig papp, - tørt og vått på samme tid ! Blir ikke noen gjenganger her i huset... spiser heller pastasausen bar.

Jeg kjøpte ikke en eneste bar eller shake eller noe..... Hvorfor ikke ? Er ikke særlig begeistret for søtsaker og chewy ting... Kan jeg klare med uten er det det beste for meg. Men når jeg har nådd målet mitt vil jeg revurdere det !

Nå venter jeg bare på tollregninga ...........