Nå har jeg fått pakka mi, med masse godt i. Ketchup, BBQ saus, sjokolade saus, Marguerita mix og 12 (!) pakker med La Tortilla Low Carb tortillas..... + L-taurine, L-carnitine og Aspara Plus. Har allerede byttet ut 1 Mudoretic med 500 mg L-taurine, skal gjøre det ei uke før jeg kutter ut den andre og erstatter med 2 x 500 mg taurine. Kanskje jeg kan bli kvitt kjemikaliene !
I tillegg kjøpte jeg baking mix, - bare fordi jeg har mange oppskrifter med det i. Har satt den i skapet foreløpig.
Keto Low carb pasta smakte forøvrig ikkeno, og konsistensen var som fuktig papp, - tørt og vått på samme tid ! Blir ikke noen gjenganger her i huset... spiser heller pastasausen bar.
Jeg kjøpte ikke en eneste bar eller shake eller noe..... Hvorfor ikke ? Er ikke særlig begeistret for søtsaker og chewy ting... Kan jeg klare med uten er det det beste for meg. Men når jeg har nådd målet mitt vil jeg revurdere det !
Nå venter jeg bare på tollregninga ...........