|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
frustrasjonsklem. Medisiner kan binde vann ja 
Her regner det!.. men jeg er flink og rydder veranda, så den er klar til finværet kommer igjen.
ops... skravling i feil tråd... igjen... hehhe
Nå flytta jeg skravlingen over her jeg...
Jeg skal også se om jeg kan få rydda verandaen... men døren ut er gjennom soverommet vårt, og der har jeg et prosjekt på gang... eller i startfasen... og der har det vært lenge! Jeg må få rydda vekk alle gamle klær! Nå for tiden valser jeg jo rundt i treningsklær stort sett, og har to-tre topper og ei billig dongribukse fra lindex... og siden jeg er en lat person, bor de klærne jeg bruker for det meste på badet. Alt det andre... som er en garderobe i stort sett størrelse 54 ligger oppe på soverommet. Kjoler, bissnisskler, tskjorter, kule bukser, deilige strikkejakker, kule hettegensere... Og jeg klarer ikke helt å få meg til å hive det i sekker og gi til fretex heller... syns det liksom er for galt å kvitte meg med det!
Tulleindi...
Egentlig tror jeg problemet er at jeg hater å gå å kjøpe klær, så jeg får nesten litt hetta når jeg tenker på at jeg antakeligvis må ut å kjøpe nytt eller tilsvarende til mye av det jeg nå må kvitte meg med...
Kan jo ikke bruke noen av tingene uansett da. så dette er bare tull og tøys og vas! Ok... kanskje der kom litt motivasjon her!
Får prøve meg på skritt en: Få dritten i sekker... så kan jeg hive det når jeg har glømt hva som er oppi dem kanskje!

|