Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 11:33   #106
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

kjenner til svigermorproblemet.. vi har svigermor og bedrevitende svigerfar i byen i helgen.. og de sa til min kjære at jeg ikke måtte ta slankinga mi så tungt!! jiiiissess altså.. er det ikke min kropp kanskej??

og så har min snille gubbe fortalt familien sin at jeg kun spiser fett og proteiner.. jeg ble så f.... da jeg hørte det.. og fortalte han at jeg med vitende vilje ikke forteller om mitt matprosjekt til gud og en hvermann fordi de ikke forstår.. og så spurte jeg han om han hadde fortalt om at jeg spiser kaninfor.. og det hadde han jo selfølgelig ikke gjort..

alt til sin tid for min del hvertfall

har også hørt den trene mer, spise mindre setningen før.. mange ganger.. og jeg som sykler 1,5 time hver dag i sommermnd??

åneida.. "du må nok bare ta mer situps..." har jeg også fått høre pga min høygravidmage.. telle til 10

så morro at du har fått deg jobb!!

ønsker deg og dine en hyggelig søndag

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat