Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-08, 09:15   #6
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: GI-forelesning med Fredrik Paulun

Jeg så foredraget hans på svensk tv2 (24 direkt) onsdagen i påskeuka - det gikk sånn ved 11.00-tida på dagen. Han holdt i hvert fall på i 2 timer, og jeg fikk ikke sett slutten (med valp i huset kan man ikke alltid planlegge alt )

Jeg synes han startet litt dårlig, for han fortalte veldig kort om ketose og at det var en nødløsning og ikke noe man ønsket å oppnå, samt at det var samme tilstand som anorektikere er i. Siden jeg startet opp 2 dager før og satt der - i ketose - så reagerte jeg litt på det

Men foredraget hans tok seg opp noe veldig etter det og var både interessant og bra. Han har en grei måte å uttrykke seg på, og det var lett forståelig.

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat