Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-08, 08:52   #187
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er litt ambivalent i dag, tror jeg er litt nervøs for konsert i kveld, kanskje? Uansett, jeg er som alltid takknemlig:

1: Etter å ha sett ett innslag på teve for Røde Kors, så er jeg bare så innmari takknemlig for at jeg har tak over hodet, mat i magen, klær på kroppen, i det hele tatt, valgfrihet til å skape mitt eget liv og min egen lykke
2: Middagsrester fra dagen før, kjøttdeig i tomat og rømme smaker fortreffelig etter en natt i kjøleskapet
3: Kaffe! Kaffe er sinnsykt godt
4: Og dette har jeg merkelig nok aldri nevnt! Leiligheta vår! Den er herlig, nedslitt på en sjarmy måte, men ikke sjaber, romslig, finnes ikke lytt, koselig og atmosfærisk og i høyeste grad et hjem
5: Nyvaska hår! Har "avfetta" håret i en liten uka, og nå er det deilig med velduftende, mykt hår igjen. For ikke å snakke om nyfarga

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat