Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-08, 08:04   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Melke allergi som kan føre til døden? HJEEELP!

Du beskriver et skikkelig hardt anfall av GERD, eller sure oppstøt! På Engelsk kalles det Heartburn. Du kan få smerter i brystet, hjertebank, trøbbel med pusten. Men egentlig du, med så mye trøbbel du har hatt i det siste så hadde det jo ikke vært no feil med å få en legesjekk heller, det er unge folk som også får infarkt. Og det finnes fine medisiner mot sure oppstøt!

Jeg er melkeallergiker, det er visstnok ganske sjeldent. Jeg reagerer også veldig langsomt, det tar timer før jeg får astmasymptomer.
Hurtigreaksjon ved allergi på ting man spiser karakteriseres med at man får en reaksjon i munn og svelg aller først, det fikk ikke du? Det er den reaksjonen som til slutt kan gi anafylaktisk sjokk.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat