Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 23:47   #184
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg har ikke vært utakknemlig i det siste, bare litt lite tid, så jeg tar det igjen nå!
Jeg er takknemlig for:

1. At jeg har et musikalsk talent, noe som er kilden til mye glede, som for eksempel å spille konsert i morgen
  2. At jeg endelig føler at jeg har helt kontoll på å spise i stedet for å gå og sulte
  3. At kjæresten min faktisk er utrolig forståelsesfull og forsonende og støttenede når han endelig bare får trøkt factsa inn i det tjukke (dog vakre) hodet sitt, hehe
  4. At jeg har en jobb som ikke suger ut all energien min, med masse kule og flotte kolleger og en mulighet for avanse fra og med august. Håpe håpe! (og ikk e minst en uventet fridag i morgen, fordi jobben har sponsa alle supervisorer med en langhelg i Frankrike, noe som er utrolig velfortjent, de gjør en uvurderlig jobb!!!)
  5. Våren! Åh, hellige moder maria, sola skinte så deilig i dag, enn om den var borte da jobbdagen var over, så ga det håp og varmet sjela inderlig

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat