Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 23:47   #5
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: GI-forelesning med Fredrik Paulun

Paulun og hans samarbeidspartnere har i tillegg mye kunnskaper om trening, som Fedon mangler. Bøkene hans anbefales virkelig! På www.yess.se får man mange av dem til en billig penge.

Deilig med utdannede ernæringsfysiologer som er oppdatert på ny (eller, GI er jo ikke så nytt lenger) forskning, og ikke bare holder seg til de tradisjonelle teoriene.

Paulun arrangerer kurs som gir tittelen kostrådgiver eller noe sånt, det kunne jeg tenke meg å ta. Men er litt skeptisk siden kurset går over bare 10 dager, jeg kunne heller tenkt meg et mer dyptgående kurs som gikk over for eksempel tre måneder.

Pauluns hjemmeside

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat