Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 20:37   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Rødt kjøtt er ille ute, igjen?

Nå har jeg lest mer om undersøkelsen etter å ha sett noe fra en artikkel Lise la ut i en annen tråd. Jeg tar sånne diskusjoner på alvor, skal vite! Og det viser seg jo da, etter å forska litt på det (man får jo servert en kvart sannhet og knapt det på ti femten linjer...) at det røde kjøttet det var snakk om var i hovedsak prossesert kjøtt: pølser, burgerer stekt på høy varme, spedd kjøtt etc... Så j****a typisk, og så har de bilde av en medium stekt biff på forsida til nrk...

Også interessant det du sier, Bulldig. Heldigvis har vi ikke lov til å gi dyra i Norge hormoner! (Dog kraftfôr kanskje ikke alltid er av det beste, men med nye EU-regler for kuhold, så blir det der kanskje noe bedre...?!?)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat