Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 22:43   #8
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fra lavkarbo rett til lavkalori?

Mellomstore egg koster mindre, mye mindre enn store. Lidl har mye standardmat som vi spiser i mengder (majo, olje, etc) til lite penger.

Ellers, det er viktig å trappe opp, litt og litt (korn til sist), for en del ting må ordnes forsiktig. Jeg har ennå ikke klart å fase inn igjen kjøpebrød, det er en ingrediens i det jeg ikke tåler.. Tolererte den før, betyr ikke at den da var bra for meg! Det er mye sånt, ting man ikke visste var et problem viser seg å være det

I oppskriftsforumet finner du substitutter for nesten alt. Tilogmed fastelavensboller og pepperkaker finner du der!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat