Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 12:43   #1474
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Bra du har satt deg mål, det kommer til å gå bra! Du er jo ikke lei av suppene ennå en gang jo! Jeg tok ikke særlig av i fase tre, men det er jo godt å gi kroppen en pause, og jeg fikk enormt mye overskudd når jeg gikk ut av ketose, litt mer karber er godt for hjernen tror jeg...
Jeg tror IKKE det er sunt å gå inn og ut av ketose stadig vekk, tror det er en stor belastning for kroppen, og ketose over flere år må være forferdelig strevsomt! Men jeg er ingen ekspert her, Distrea har jo lang erfaring!

God onsdag til alle, veiedag i morgen!

Jeg tror absolutt du har helt rett - jeg er redd for at jeg ikke kommer til å gå ned noe særlig i fase 3....vet ikke hvorfor, men magefølelsen min er så som så. Jeg merker også at jeg føler meg mye bedre og får mye mer energi når jeg kan spise både litt mer kalorier og litt mer karber. Tror ikke det er så mye som skal til. Et par håndfuller med bacongull og så er jeg er i form

Målet mitt er selvsagt ikke å gå inn og ut av ketose, men jeg bare lurer på hvor ille det er om det skjer noen ganger i løpet av kuren. Jeg kommer jo til å holde på ganske lenge.

For meg er det heller ikke noe problem å planlegge og få spist riktig, jeg tar med meg suppe og bar på jobb, og poser med diverse hvis jeg skal bort, barer på kino osv. Det går helt greit. Men jeg må nok ty til noe ekstra i blandt, men skal forsøke å holde meg til sukkerfri sjokolade og bacongull - spiser jeg med måte en gang i blandt så går jeg ikke ut av ketosen. Tror jeg....forhåpentligvis

Vi får høre hva Distrea sier

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat