|
Sv: Favoritt-retter?
Hei! Helt ny her jeg,og beg å lure på om jeg spiser altfor mye..
Frokost: 2 stekte egg, 2 skiver tørrsalta bacon, masse salat av isberg,cherrytomat,basilikum,adurk,rødløk,paprika og olivenolje. Vannog kaffe.
Lunsj:Stor salat med det samme som frokost med 1/2 gulrot enten med en kyllingfilet og bacon eller en kotelett eller reker og avokado + olivenolje og dijonsennep som dressing.
Eller en omelett av 2 egg,1 dæsj fløte, friske urter, sopp, skinke, ost og andre oppkutta grønnsaker. Salat som i frokost på siden. Vann og kaffe.
Middag: Kyllingfilet med stekte grønnsaker i form med masse cf eller fløte i ovn.
Eller en fiskefilet med dampa grønnsaker of saus av cf eller fløte.Spiser store poskjoner for å bli mett.
Kvelds:
En neve hasselnøtter + 1 kokt egg+ 100 gr røket laks
2 mellommåltid er enten en neve nøtter eller babybel, tallegio, chevre eller annen ost. Drikker masse kaffe og ca 2 liter vann. spiser fribol sine drops fra apoteket og har aldri telt en kalori eller karbohydrat.
Har hatt 2 avbrekk med snop og pizza og gått på kuren i 6 uker. tatt av 2kg bare...
kan noen fortelle meg om dette er ok mat for orker ikke veie maten og regne ut karbohydrater i alt jeg spiser...
Sist redigert av session : 01-04-08 kl 14:36.
|