Velkommen Schnuppa - her har vi det kjempekoselig Jeef: så bra med nedgang på 900 gr, snakk om motivasjon Før du vet ordet av det så har du nytt og fancy speilreflekskamera. Distrea: flink jente som ikke har veid seg ennå - det har ikke jeg heller, sev om jeg holdt å å gi etter i dag morges. Men det er kun EN DAG igjen, og i morgen blir det spennende å se om vi har hatt noe nedgang Vi krysser fingrene for det. Apropos do-besøk: jeg tar et glass varmt kokt vann med enten 1 sitronskive eller ganske mange sitrondråper oppi hver morgen ca 20 min før frokost. Det kicker igang forbrenningen og er rensende. Må ofte et tur på tiddelido etterpå. Svettet en del i begynnelsen når jeg begynte med det - men det er bare bra. Ut med all dritt (so to speak, hi hi) Veiedag i morgen - jeg er så spent, håper det går nedover. Forresyen, i går la jeg meg på sulten mage Spiste alle 5 måltider, hvorav et med kjøtt og grønnsaker, men altså - denne fase 2 er litt skummel.... enten litt for sulten eller sliten eller fysen...