Tråd: Knekkebrød?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-05, 17:14   #27
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Roy82

har litt lyst til å spise knekkebrød til frokost, men jeg er i uke 4 nå, har ikke begynt å innføre mat enda i den rekkefølgen som står , må man det eller kan man bare prøve å spise feks 2 sånne fiberrik bare man teller det inn i "dagsdosen" ?

Fiber rik med solsikkefrø har 3,7 gram karber pr skive (De veier i snitt 10 gram pr skive, noen litt mer andre noen litt mindre !) Det er det "knekkebrødet" med minst karber i. Jeg har spist 1-2 stk hver dag så lenge jeg har gått på Atkins. Og Atkins har nå produsert sitt eget "fiberrik" som ligner veldig på disse. Jeg anbefaler et til to til dagen, men ikke mer !
Viktig å lesse på med proteinrikt pålegg, da får du et fullverdig måltid.