|
Sv: Sliten og veldig gul urin
Opprinnelig lagt inn av dydde, her.
Heisann hoppsann
Jeg har gått på lavkarbo kost ca. 5-6 uker nå. Men innen disse ukene har jeg byttet litt på teorien i form av fett og protein. Karbo inntaket har inntil 3 dager siden nesten ikke vært eksisterende. Har ligget på max 30g til dagen. Utenom sist lørdag når jeg blekka i meg et karbo måltid som siste måltid på dagen. Uansett jeg har slått meg til ro med en filosofi nå og har gått på den 3 dager. Jeg spiser ca. 50g karbo til dagen nå. Det jeg lurer på er, hvorfor er urinet mitt så gult hele tida? er det pga vitamin og kosttilskudd tablettene jeg tar? jeg tar Multivitamin, c vitamin og krom. Jeg er også veldig slapp for tida, ikke sånn super sulten men veldig dau i kroppen og hode. Trener 2 ganger om dagen 3 ganger i uka og resten 1 gang. 3 ganger hard styrke, resten løping. Noen som har svar på dette galskapet? har lyst å spise mer også, men føler ikke jeg kan dytte i meg uendelig med mat og havne på 5000 kalorier mange dager. Er ikke overvektig eller noe, skal bare ha av meg noen få kilos kroppsfett 
Vet du; med treningsmengden din tror jeg ikke 5000kcal er altfor mye. Har du prøvd å regne det ut?
Og, gjør som de andre sier og drikk mer vann 
|