Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-08, 16:01   #17
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Gastro- øsofageral refluks ... Noen som har det her inne?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Da burde jeg sikkert gå ut av ketosen også...har ikke lyst til å spise mat med stivelse og sukker selv om jeg reduserer på fettet. Hva skal jeg øke på med da? Frukt? Mer grønnsaker?

Du kan jo leve lavkarbo uten å være i ketose, og fremdeles gå ned litt i vekt. Du kan øke på med proteiner og karbo i form av grønnsaker. Du kan jo spise veldig mye grønnsaker da, og egg inneholder ikke så mye proteiner som mange kjøtttyper gjør. Men som det sies her inne så skal man ikke spise for mye proteiner heller for da kan det omvendes til karbo.. Vet ikke hva grensen er for dette da ingen har noen gode svar på det synes jeg, men jeg ligger rundt 110 - 120 gram proteiner for dagen og er ca. 10 kg lettere enn deg om tickeren din stemmer da. Dvs. at da kan du jo spise litt mer enn det jeg gjør kanskje. Men du må prøve deg fram for å finne ut hva som passer for deg.

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat