Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-08, 23:43   #8
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Gastro- øsofageral refluks ... Noen som har det her inne?

Opprinnelig lagt inn av Moa, her.

Min søster har dette, vært plaget i mange år. Hun har også vegret seg for operasjon.
For et par år siden kom hun over en type aloe-vera juice, som hun siden har drukket en liten mengde av hver dag. Denne har hatt meget god effekt.
Jeg har ikke lykkes med å få tak i henne idag for å høre om Hva og Hvor ang denne juicen, men skal prøve i morgen hvis det er interessant for deg

Høres interressant ut! Tar gjerne i mot tips!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg har ikke disse plagene selv, men er av den oppfatningen at dersom man kan unngå operasjon, så er det kanskje verdt det. Men du må nesten vurdere hvor store plagene er i forhold til om du kan leve med de en stund til også da, og den avgjørelsen er vel opp til deg å ta. Håper Ketolyse hjelper mot dette også

Det er mitt håp også. Takk for interresse!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat