Tuuuuuuuuuuuuusen takk for all støtte. Jeg er ikke sulten,men mer fysen på noe i munnen. Drikker 2-3 liter vann hver dag, spiser 1 nøtte og ostemuffins som jeg deler i 2 og tar på meierismør med ostehovel. Spiser cocosa 1 ts 3 ganger daglig. Min normale dag, utenom idag Frokost 1 -2 speiegg alt etter hva jeg føler + masse bacon 5 -8 biter oppskåret fra butikk eller 150 gr fløtegrøt eller omelett av 2 egg med ost og skinke + litt løk av noe slag Lunsj ikke alltid jeg spiser, men blir ofte en salat med isberg, sorte oliven agurk, rød løk og fetaost + oljen som osten ligger i evt skinke eller tunfisk. Har jeg det travelt spiser jeg 1 stk nøtte og oste muffins med meierismør. idag ble det faktisk det til både frokost og lunsj. Har funnet fram kalkunfileter som skal bli en middag med grønnsaker. Har ikke bestemt helt hva ennå. ups kom på at jeg har spist endel kjøttdeig den siste uka, kan det være stopperen min tro Ellers blir det mye middager med kjøtt og fisk i div. fløte og rømmesauser m/grønnsaker til. Er jeg helt på tur med denne måten å tenke på. Trodde jo at dette skulle være så enkelt. Vitaminene til ketolyse skulle jo hindre søtsug osv... jeg er bare rett og slett sugen på alt mulig selv om jeg tar disse vitaminene. Jeg bukker og neier og tar av meg hatten for alle som får dette til, dere er KJEMPEFLINKE