Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-05, 17:49   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Linda25

Spiste to speilegg, 4 biter bacon, en halv paprika, en halv agurk og en tomat til frokost + en halv liter vann. Hvordan ser det ut dere?

'
Dette så vel fint ut ! God frokost !

Men hvis jeg MÅ si noe (dette er PIRK altså !):
Du får ikke noen gevinst av 1/2 agurk (næringsmessig), så du kan godt klare deg med 1/4 ! Og det spørs hva slags paprika du har spist. En halv stor eller liten ? Rød, grønn ellr gul ?? Den ligger forholdsvis høyt i karber .... iallefall den røde om jeg husker rett. 5,2 pr 100 gram spiselig vare. Paprika er tung også - vei den og se hvor mye den veier ! Ville nøyd meg med 1/2 - om det er rød du spiser. Den grønne har 3.3 karber pr 100 gram spiselig vare.