Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 10:07   #1
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Å huff , å nei, nå gir jeg snart OPP

HJÆÆÆÆÆÆLP Kan ikke fatte hva det er jeg gjør galt Teller carber, kutta ut brus uten sukker, kutta ut baconsvoren, kuttet kraftig ned på fløten. Spiser snart ikke noe mat, mindre og mindre, men VEKTA er et kapittel for seg. Begynte jo så godt med - 1 kg pr uke de to første ukene, så gikk jeg opp 2 kg , 3 uka, ned 2 kg, 4 uka og vips opp 2,5 kg på 1 døgn og har vært der siden. Fatter ikke bæret. Tar vitaminer, spiser grønnsaker og salater og egg. Nå kutter jeg snart ut. Spiser jo så utrolig lite at jeg konstant har lyst på noe å tygge på, er ikke sulten, men tyggesyk. ER skikkelig deppa nå. Var jo så positiv og optimistisk da jeg begynte, men i utgangspuntet veier jeg 0,5 kg mer nå enn for 4,5 uker siden hadde jo trodd at det skulle vært anderledes da. Har ikke gått inn i cm heller for det har jeg målt. Går turer hver dag og føler jo at jeg gjør alt korrekt, men en plass må jeg jo bomme Blir jo deppa av å lese om alle som tar av så mye og alt virker jo så lekende lett, men jeg sliter virkelig. Dette innlegget appelerer ikke mye til nick'et som er livsglede. Føler ikke mye lisglede nå nei, mer deppa kan man si. Å huff å huff dette ender vel som alt annet, vekta vil IKKE ned.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat