|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av isolde, her.
Hallo alle sammen....
Ble medlem av "karbojunkie" idag og melder meg fluksens inn i "de som har behov for å gå ned mer enn 30 kg". Jeg har alltid syntes jeg har vært for tjukk, men når jeg ser bilder av meg før min første slankekur (Grethe Rohde), ser jeg at jeg nok var litt lubben, men egentlig bare sjarmerende. Har gått på x antall slankekurer opp gjennom årene og summen har vært ca 10 kg ned og ca 15 kg opp (før neste slankekur). Til slutt landet vekta på 137 kg for ca 3 år siden. Jeg ble da med i "Overvektsprosjektet i Vestfold" og har vært på 4 måneders opphold med trening og kostholdsendring. Gikk ned noe, men klarte ikke å holde det etter at hverdagen kom. Nå veier jeg 134 og har bestemt meg for å prøve lavkarbo. Skal følge ketolysekuren og starter idag. Veldig fint å ha en slik side der det er mennesker som vet hva dette handler om!!!!
hola 
Da er vi i samme båt du og jeg... Håper vi kan støtte hverandre. Er ganske fersk her jeg også. Skal besøke journalen din når du får laget deg en...

|