Opprinnelig lagt inn av indi, her. Kjekt å se deg igjen Robyn Syns du har klart deg bra jeg, det er jo ikke sååå ille utskeielser det der Jeg startet å trene samtidig som jeg startet med ED, både styrke og kondisjon. Siden jeg nettopp hadde en ketosepause, vet jeg veldig godt hvor mye lettere det er å trene når jeg ikke er i ketose... det var en sprudlende luksus! Mye tyngre nå, var på første spinningtime (enhåndsspinning) etter operasjonen i dag... pes... Men nå er jeg igang! Og i dag er det ei uke og et kilo siden jeg startet ketose igjen. Har bare vært to dager på ren fase en, jeg faset litt ned og tok det forsiktig, men nå er det full fres håper jeg
Opprinnelig lagt inn av indi, her.
Kjekt å se deg igjen Robyn Syns du har klart deg bra jeg, det er jo ikke sååå ille utskeielser det der Jeg startet å trene samtidig som jeg startet med ED, både styrke og kondisjon. Siden jeg nettopp hadde en ketosepause, vet jeg veldig godt hvor mye lettere det er å trene når jeg ikke er i ketose... det var en sprudlende luksus! Mye tyngre nå, var på første spinningtime (enhåndsspinning) etter operasjonen i dag... pes... Men nå er jeg igang! Og i dag er det ei uke og et kilo siden jeg startet ketose igjen. Har bare vært to dager på ren fase en, jeg faset litt ned og tok det forsiktig, men nå er det full fres håper jeg
Syns du er knalltøff som er i gang med trening igjen allerede, kjempebra! Og en kilo ned er kjempebra, en god motivasjon til videre jobbing. Skal på trening i morgen den dag, ingen unnskyldninger lengre. Har vært så godtesyk de siste dagene at jeg omtrent har blitt helt sprø. I sta tok jeg på hyllen hvor jeg pleier (pleide) å ha mine sukkerfrie sjokolader og jammen streifet jeg ikke borti en sjokolade. (Hyllen er høyt oppe, så jeg ser ikke opp dit.) Trodde ikke det lå noe der og det var mest et hjertesukk som gjorde at jeg strakk meg dit opp. Nå ligger sjokoladen i magen min og jeg har svart samvittighet. Siden den er sukkerfri har det nok ingen innvirkning på ketosen, men det er jo en del kalorier allikevel. Får riste det av meg og starte på ny frisk i morgen. Nå er det tilbake til hverdagen og den smale sti. Lykke til med oppstart igjen i morgen Titti!