Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 18:13   #1263
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Så koselig å se at det har vært litt aktivitet her i påsken og.

Sjokofrokosten blander jeg i vann, og syns det smaker godt. Har ikke prøvd den med melk, så jeg vet ikke hvordan det smaker.

Vi er hjemme igjen, glade og fornøyde. 5 dager på fjellet gjør underverker for kropp og sjel. Men slanking er jammen ikke lett i påskehøytiden.

Utskeielsene ble som følger (fordelt på 5 dager):
1 pose bacongull
1 sukkerfri sjokolade
ca 200 g gulost

Er så vant til å kose meg med god mat og masse godteri i påsken at det har vært knalltøft. Gutta fikk jo hver sine stooore påskeegg fylt med masse godis, og i tillegg har de fått kjeks og kvikk lunsj.

I går lagde jeg vaffel av pannekaka og hadde på en skive gulost og en skive hamburgerrygg, gjett om det var godt da!!! Nam! Men ikke lov.

Men vi har vært mye ute i slalombakken da, så jeg har i allefall fått masse frisk luft og mosjon.

Denne uka MÅ jeg få startet opp igjen med trening.

Nå som jeg er over på fase 2 må det vel være greit med styrketrening igjen? Jeg spiser jo en del mer protein nå... Noen som vet?

I morgen er det veiedag igjen, blir spennende. Føler dobbelthaka har est ut igjen og magen står ut som en ballong. Bare inbilning sier mannen min, men vi får nå se i morgen tidlig.