Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 15:39   #52
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Hei HP Du sier det samme som jeg på mitt kronglete vis prøvde å si, med hullene. Jeg synes ikke at man skal få lov til å lage huller i tråder.

Jeg tror kanskje jeg missforsto deg litt også, beklager det. Jeg ville bare få frem at automatisk sletting slik du skisserte ikke er aktuelt eller ønskelig. Dette fordi at det å slette seg er en handling som ikke kan gjøres om; når vi får PM fra brukere som ønsker sletting så viser det seg nemlig ofte at det brukeren egentlig ønsker og trenger er en liten pause fra forumet. Vi ønsker å være i en dialog med brukerene.

Vedr. enkeltinnlegg så vil vi ikke nekte noen å redigere eller slette egne foruminnlegg, men samtidig så vil vi heller ikke hjelpe til, det får enkeltbrukeren selv stå for.