Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 14:15   #49
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Jeg er glad i dette stedet med alle de hyggelige menneskene, men jeg synes ikke at man skal kunne slette innlegg fra de åpne stedene.

Selv om man har innlegg i en tråd, kanskje til og med hovedinnlegget, så inneholder tråden ofte masse annen nyttig og fin informasjon. Ved sletting så ødelegger man sammenhengen, og man fjerner mer enn sitt eget.

En bedre metode synes jeg det er å måtte gå inn i f.eks. kontrollpanel og velge at man skal avslutte sitt medlemskap. Dette burde medfølge en advarsel: Er du helt sikker på at du vil avslutte ditt medlemskap på lavkarbo.no? Og så måtte men trykke på JA eller NEI

En konsekvens av å trykke på JA, ville være at f.eks. min journal og/eller blogg ville forsvinne, men at alle de innlegg jeg ellers hadde produsert her inne ville stå, men med forfatter "sluttet bruker" eller noe. Journal/blogg inneholder som regel også innlegg fra andre brukere, men en sletting av disse vil ikke på samme måte ødelegge for resten av stedet.

På denne måten ville min oppskrift fortsatt ligge på Oppskrifter, men forsvinne hvis den hadde lagt i min journal. Forfatteren ville bli endret fra f.eks Dilly til "Sluttet bruker" huff da.

Hva synes andre om en slik løsning da? Helt på bærtur?

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat