|
Sv: Nilling, renseuke, induksjon?
Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.
Nei, nei, du har en 150-200g til. Tell karbohydratgram i salaten/grønnsakene dine, opptil 20g/dag totalt er lov. Det eneste andre jeg ser du spiser idag med karb er eggene. For letthets skyld kan du regne 1g karb pr egg. Det er egentlig litt mindre.
I hear you.. er kaffoman jeg òg. Men koffeinfri er lov! Det finnes god koffeinfri espresso, jeg drikker den med kanel og fløte, kjempegodt.
Jeg mener jeg har lest at det er lov med 230 gr salatgrønnsaker om dagen, og bruker jeg den kvota så har jeg kun lov til 200 gr med andre grønnsaker?
Jeg teller en halv karb pr egg, har veid egg og funnet ut at det passer sånn ca.
Til å begynne med så har jeg tenkt jeg skal holde meg unna både fløte, ost og rømme. Kun bruke meierismør nå til å begynne med for så å innføre en og en ting, den overvekta jeg sliter med sitter nemlig rimelig hardt, kroppen min er bygd for å være med i krigen!
Skal kjøpe meg koffeinfri kaffe for har lyst til å gjøre dette mest mulig riktig!
Hyggelig at du blir med Albertine!
Har sett litt etter hvordan jeg ordner meg journal, men det fant jeg ikke ut av....
Hilsen Trinelise
|