Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 08:05   #48
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Har som deg lest trådene BiB. Bestemte meg også for at jeg ikke burde kommentere noen/noens innlegg. Men så kom jeg til ditt, og det gjorde alt så mye enklere. Dermed kan jeg bare si TUSEN TAKK, og hatten av for saklig og flott innlegg

Og så, bare en liten kommentar ved siden av.... Jeg må innrømme at jeg ble litt forskrekket, og ørlite vippet av pinnen av å lese en tråd om å samle oppskrifter fra forumet og gi ut i bok`s form. Det gjør at de oppskriftene jeg prøver meg frem til, forblir "mine" ved at jeg ikke legger de ut. Jeg er antaglig smålig ettersom jeg ikke ønsker at andre skal tjene penger på "mine" oppskrifter...

Og til slutt en "ørliten kommentar", tusen takk til dere som drifter dette forumet til glede for meg og mange andre!

tror ikke noen hadde bare tatt oppskriftene dine uten å spørre