|
Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!
Nei, men jeg kan prøve fra arkivet i hodet
Men jeg jobber natten og sover hele dagen, så er ikke alltid det blir mer enn 2 måltider pr dag...
Dag 1:
Spiste to kyllingfileter dynket i karri med rapidsalat, tomat, agurk, revet ost. Ved siden av hadde jeg brokkoli med smeltet smør over, og 2ss med seterrømme ved siden av. Jeg veier ingenting, spiser til jeg er mett!
Senere spiste jeg bare salaten jeg lagde med seterrømme over, ca 1 stor spiseskje, med vita hjertego' olje med solsikke, oliven og raps. Så mye salat jeg bare orker!
1,5 liter vann med kullsyre og et x antall kopper nypete med 4 suketter.
Vitaminbjørner.
Dag 2:
Jeg lagde morgenomeletten fra boka med salaten fra dagen før ved siden av. Spiste jeg jeg holdt på å stupe, hehe.
Senere spiste jeg 2 hardkokte egg som jeg dynket med baconost på tube som en litt mettende snack.
Som nattmat spiste jeg 4 skiver ost og litt skinke.
Vitaminbjørner.
Dag 3:
Lagde meg stor salat i bolle med lokk som bestod av 2 hele grillede kyllinger, tok skinnet i biter i salaten, halv agurk, 2 tomater, masse revet ost-sikkert 100g, familiesalatblanding (er litt gulrøtter og rødkål i den, men herregud, du må lete etter de). Dynket den litt med vitago' olja, og tok porsjonsvis på seterrømme. Spiste en stor dyp bolle med dette. Masse vann med kullsyre, atter en gang nypete med 4 suketter.
Lagde meg krem av 1 dl fløte, tok candarel på slump (var visst ikke natreen likevel) og ca 1 ts bakekakao. Holdt jo på å dø etter søtsmak!
4 skiver jubelsalami med litt majones.
Kjøpte meg Mentos uten sukker, spiste hele pakka + noen sukkerfrie Mellers med jordbær og fløte, namnam, og en halvliter Cola Zero.
Vitaminbjørner.
Dag 4:
Kyllingsalaten fra i går til frokost, så mye jeg orket.
1 Atkins bar med sjokolaaaaaade NAM
2 hardkokte egg med skinkeost på (sitter med tuben i hånda)
1 Atkinsbar til, sjokolaaaaaade med noe crisp i. NAM
Nattmat: Noen osteskiver og skinke med LITT kaviar på, for smak!
Halvliter Cola light, sikkert 5 kopper nypete med 4 suketter og masse boblevann.
Vitaminbjørner.
Dag 5:
I dag har jeg spist den samme kyllingsalaten (lager jo stor).
Noen skiver stek hos ho mor, med ørlite brun saus på, siden det er mel i den, og litt blomkål.
Noen drops med sukkerfrie Mellers.
Vitaminbjørner.
Blir nok litt pålegg.
Nypete og boblevann!
|