Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 21:51   #40
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Veldig saklig og bra innlegg BIB.

Og ja, jeg ser den siden av saken også jeg.
Men jeg syns at som en del av ett forum, når jeg stadig støter på humper så må jeg få lov til å si fra at det blir litt tungvint å bruke forummet, og kan ønske meg en løsning på det.

Og jeg må også få lov til å si fra når jeg reagerer på at man fjerner oppskrifter som lager disse ekstra dumpene for oss som trives og fortsatt har nytte av forummet.

Også er det fint at noen også er uenig...
men sist men ikke minst... så håper jag at når dette kanskje skjer igjen, så vil folk tenke seg om når det akkurat gjelder oppskrifter

Ønsker jo ikke at folk skal forsvinne heller jeg da... vil helst leve i fred og fortrolighet... uten bomper

tror ikke jeg skal si noe mer i denne diskusjonen, for det dreier over på ting jeg IKKE vet noe om.
Og jeg lagde ikke trådene for å krangle... selv om den ene overskriften var noe barnslig

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat