Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 21:28   #35
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

så blir jeg litt... ehh... paff og irritert.

det jeg lurer på, er det en mulighet for å ha en regel på dette. Når man legger ut en oppskrift i oppskrift forummet, så kan man ikke fjerne?
Hadde vært så mye bedre at man kunne fjerne nicket sitt isteden?

Forstår at man kan ha lyst til å fjerne private innlegg, men en oppskrift som man i første omgang ønsket å dele... det foratår jeg ikke vitsen med å måtte ta tilbake.

Jeg skal hvertfall blir flink til å quote oppskriftene, for MITT innlegg kan jo ikke andre fjerne

Jeg spør vel egentlig om det er en mulighet for å sikre en oppskrift som blir lagt ut, mulig jeg gjør det knotete... men

Og jeg spør også om det ikke er en mulighet for at folk kan få slettet nickene sine isteden.

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Jeg oppfatter at denne tråden også handler om meg!? Nå har frustrasjonen og sinnet gått over til fortvilelse.....jeg blir utrolig lei meg her jeg sitter!! Er dette så fælt for deg, Distrea, at du virkelig måtte starte hele 2 tråder om det!?

Er det noen som har spurt meg hvorfor jeg vil trekke meg ut? NEI!
Er det noen av dere som vet grunnen da?? NEI!!

Dere sier at jeg ikke har folkeskikk fordi jeg har slettet en oppskrift! Føler dere at dere har det da, som ikke evner å respektere andre menneskers valg???
Ikke en kjeft vet den egentlige grunnen til at jeg trekker meg ut herfra, og det er en stor og tungvint jobb å slette alle innleggene sine! Det er fint lite hjelp å få fra forumeiere/admins også, og det gjør jobben enda større!
Men jeg forventer ingen forståelse fra noen av dere!! Men dette setter kanskje fart på sakene, er vel ikke lenge før jeg blir kastet på hue og rævva ut herifra!! I wish......

Bare så det er sagt har jeg ikke blogger, ingen forbindelse med Ziggy, og er heller ikke medlem av det andre forumet!

tråden handler altså ikke om deg, men om en handlig du og andre har gjort i det siste, som berører meg og min bruk av forummet her.
derfor sier jeg fra, for da håper jeg at noe kan gjøres så vi i fremtiden slipper de vanskelighetene dette medfører for oss brukerene som er igjen.

ALTSÅ ikke personlig

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat