Tråd: Proteiner?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 02:04   #5
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Proteiner?

Ja må vel bare prøve det. Tenker ikke å slutte i allefall for det går jo nedover selv om det går tregt Skeiet ut idag da, men i morgen er det på`n igjen for fullt. Regner med at jeg har ødelagt vekttapet for denne uka, men men. Sånn er det bare når man ikke klarer å styre seg

Et lite spørsmål bare sånn på tampen. Når du skriver 120 gram ost, hvilken ost mener du da? Viss man spiser f. eks så mye Norvegia sammen med 4 egg så blir det jo mye mere proteiner enn 30 gram? Bare osten vil jo i dette tilfellet tilsvare 30 gram. Og når eggene kommer i tillegg som du skriver så vil man jo passere 50 gram proteiner i ett måltid? 100 gram norvegia tilsvarer 27 gram proteiner mens 4 egg litt avhengig av størrelse vil også bli ca. 25-30 gram proteiner? Det står iallefall slik i min tabell for hva de ulike produkter inneholder. Litt forvirret jeg nå, kan ikke skjønne hvordan dette kan bli bare ca. 30 gram proteiner

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat