|
Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
så blir jeg litt... ehh... paff og irritert.
det jeg lurer på, er det en mulighet for å ha en regel på dette. Når man legger ut en oppskrift i oppskrift forummet, så kan man ikke fjerne?
Hadde vært så mye bedre at man kunne fjerne nicket sitt isteden?
Forstår at man kan ha lyst til å fjerne private innlegg, men en oppskrift som man i første omgang ønsket å dele... det foratår jeg ikke vitsen med å måtte ta tilbake.
Jeg skal hvertfall blir flink til å quote oppskriftene, for MITT innlegg kan jo ikke andre fjerne 
Siden du laget denne også fristet det litt og gjenta noe av det jeg skrev i ditt første innlegg.
Jeg har kommet frem til en bløtkakebunn helt på egen hånd selv, som ikke inneholder nøtter eller mel, og som ikke er omskrevet eller inspirert av andre enn meg selv. Jeg har lagt ut andre ting her også som jeg har hatt, som var mine "hemmeligheter". Men det kunne ikke ramle meg inn for ett sekund og fjerne dem. Dem er jo lagt ut her av min egen frie vilje, slik at mange kan se dem og gjøre bruk av dem og ha glede av dem! Kanskje noen har kopiert den inn på maskinen sin også. Er ikke godt og si hva som er skjedd som gjør at noen fjerner dem. Men de føler nok at oppskriften er DERES, og ingen andres. Men da burde de kanskje ikke lagt dem ut her til og begynne med?? Hva vet jeg...
Det smaker litt barnehage, når noen gjør slikt som og fjerne oppskriftene sine da... Men det er bare min personlige mening, jeg er jo ikke i noen andres sko, så jeg vet ikke hele grunnen