Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-08, 16:20   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Føler meg svimmel, kvalm og rett å slett helt møkkete

Jeg har bare lest det med 1 g pr kg kroppsvekt og 1,5 til de som trener mer. Husk også på det for deg som trener muskler at å gå ned i kg kan bli misvisende for deg, ettersom muskler veier mer forholdsmessig med fett. Hva med å investere i en tanitavekt der du ser fettprosent og sånn?

Når det gjelder det med mengde protein, så tror jeg du bør sjekke ut litteraturen i forhold til den filosofi du bestemmer deg for å følge. Om Lutz anbefaler, så ligger det sikkert noe i det i forhold til øvrige kosholdsråd. Men se litt på de gutta som bygger muskler her inne, bruk søkefunksjonen her inne, eller lag en ny tråd om det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat