Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-08, 10:49   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere en vanlig dag?

Hei Catrine, hvis du går inn på MUPen min, starten og utover, så vil du se hva jeg spiste i flere mnd. Lindberg.

Her er eksempler:

Frokost:
1/2 Avokado m/magerost og to paprika ringer + kosttilskuddene mine.
1 glass Vann

Lunsj: (Kantina var stengt i går også-feilberegning fra min side, så lunsjen ble litt "spinkel"- Det ble nødmat fra skapet mitt)
2 Fiberrik med Magerost og 1 Lindberg Bar.
2 glass Vann

Middag: for to
Eggeomelett av 5 egg, 5 ss fløte, 1 pk bacon og rest etter søndagsgrill-en sommerkotelett i småbiter, 3 vårløk, 6cm squash, 3 ringer fenikkel, 3 ringer paprika, Toppet med 1 tomat i skiver.
Minst 2 glass vann.

Kvelds:
1/2 Avokado og to biter m/Cavalier sjokolade til kaffen...
1 glass vann

Frokost:
Naturell yoghurt m/cc , Lindberg müsli og kanel. Kosttilskudd.
1 glass vann (2,2 dl)

Mellom:
Kaffe og vann

Lunsj:
Smørbrød m/røkelaks og eggerøre uten brød , 2 Fiberrik m/magerost. (kantina stengt)Vann, vann,vann

Mellommåltid:
1/2 Lindberg Bar

Middag:
Pasta "Con Carne/Bolognese"- 1/2 porsjoin Lindberg pasta, 1 porsjon ""Con Carne/Bolognese" av kjøttdeig, løk, squash, paprika, tomat, bønner og "kjøpe"pastasaus Dolmio på glass (litt dårlig samvittighet for denne..sjekket ikke innhold)
2 gl vann

Kvelds:
15-20 Bringebær m/pisket krem (m/ 1/2tskj vaniljesukker i kremen)
vann og kaffe
Frokost:
1 Fiberrik m/3 skiver røkelaks
1 glass vann (2,2 dl)

Mellom:
Kaffe og vann

Lunsj:
200gr kyllingbiter, 3 ss magerost,1 tomat, 1/2 avocado og en Baybybel. (kantina stengt)Vann, vann,vann

Middag:
Samme som i går, rester.
Pasta "Con Carne/Bolognese"- 1/2 porsjoin Lindberg pasta, 1 porsjon ""Con Carne/Bolognese" av kjøttdeig, løk, squash, paprika, tomat, bønner og "kjøpe"pastasaus Dolmio på glass (litt dårlig samvittighet for denne..sjekket ikke innhold)
2 gl vann

Kvelds:
1Lindberg Bar
vann og kaffe

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat