Tråd: Maltitol!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-08, 20:40   #3
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Malitol!

Vi er nok forskjellige her også. Jeg spiste i underkant av en halv sjokolade (mandelsjokolade fra Sukkerfritt - 75g plate) VELDIG GOD smak, men litt søt. Tenkte først det var derfor jeg ble kvalm. Men gikk vel ca en halv time fra siste biten til det begynte rumle og koke i magen. Hadde flere vanndige eksplosjoner i et halvt døgn etterpå. (beklager bildebruken) Så ble lite søvn den natta. Har tidligere tålt läkerol - men prøvde noen en kveld, kanskje 5 før de begynte romstere. Var over en uke etter sjokoladeforsøket. Så nå har jeg tenkt holde meg unna maltitol leeeeeenge. Men om du tåler det - syntes jeg altså smaken av mandelsjokoladen var veldig god..

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat