Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-08, 01:15   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Blodsukkernivå på Ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det kan ta tid for noen å få insulinverdiene ned, jeg gikk ned mange kg før de var som de skulle. Etter fire måneder (og kanskje åtte ti kg) var insulinnivåene mine sånn relativt innenfor normen.

OK!
Da får jeg bare vente. Pga en skade har jeg ikke gått ned mer enn knapp 3 kg siden jeg begynte for 2 måneder siden. Men, egentlig er jeg fornøyd med å ha gåt ned i det hele tatt! Hadde jeg ikke begynt med ketolyse 17. januar hadde jeg sikkert lagt på meg en masse etter snart 6 uker i lite bevegelig tilstand.

Hadde tenkt til å ta nye blodprøver etter 3 måneder, kanskje jeg skal vente litt lenger. Vil så gjerne få insulin/blodsukker normalisert!