Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-08, 02:00   #233
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 46
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Dere som steker dette brødet, hvordan vet dere når det er ferdig? Jeg har en stekeovn jeg kjøpte brukt, som jeg fikk ekstra billig fordi tallene er vasket vekk ..., så jeg må blingse en del på steketemperaturen (og jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det heller, for han duden jeg kjøpte det av huska ikke om varmen gikk opp til 250 eller 300 grader...). Stikker dere en gaffel eller noe i, for eksempel?
Jeg har enda til gode å bake lavkarbobrød, har aldri vært brødfan egentlig. Men jeg merker det er verre å verre å finne tid til å lage ordentlig lunsj til jobben nå fordi jeg somler sånn om morran.

Den var vrien... Jeg steker det i 2 timer på 190 grader og vet at da er det ferdig.
Du kan ikke finne noen som har samme ovn som deg da, så du kan sjekke ut hvor mange grader den går til?

Eller så kan du komme til meg og steke, hehe!

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat