Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-05, 19:23   #11
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

Jeg syns ikke det er så gøy å annonsere til 'gud og hvermann' at jeg går på lavkarbo, så hvis det er noen jeg ikke har lyst til å dele det med tar jeg med meg mørk sjokolade, bacongull og cola light og setter fram til alle Fungerer fint det...

Jeg syntes heller ikke det var så morro å fortelle andre at jeg "gikk på Atkins" .. men etterhvert som du lærer mer og kiloene blir borte så bryr jeg meg ikke så mye om det lenger. Jeg bare lar vær å spise det jeg ikke kan/vil. Har aldri fått noen negative kommentarer på det. Og blir folk sure for at du ikke spiser - ja,så er det de som har et problem ikke du

Bare husk at bacongull inneholder mye salt og holder på vannet
Nille la ut bilde av det bacongullet som har lav kh-innhold ... husker bare ikke i hvilken link da ...

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat