Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 21:28   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer om jeg skeier ut litt i påsken??

Opprinnelig lagt inn av Humle, her.

Men hva kan jeg f.eks spise til frokost??
Hun kommer garantert ikke til å like at jeg lager egg hver dag..

Hvorfor liker hun ikke det? Det er vel du selv som velger hva du vil ha til frokost? Egg er jo ordentlig påskefrokost-mat, tror aldri jeg har vært på hyttetur eller lignende i påsken uten å ha egg til frokost. Kokt egg er iallfall skikkelig påskefrokost.

Hvis ikke kan du jo bake et ketolysebrød og ha med deg og si at du ikke tåler hvetemel, derfor har du med deg eget brød? Jeg tror nok hun etterhvert kommer til å forstå dette med at du ikke kan spise alt, hun er vel klar over at enkelte faktisk er allergiske/intolerante mot enkelte matvarer? Dersom du velger å føye deg denne gangen, ødelegger du ikke bare for deg selv nå, men også for alle fremtidlige sammenkomster der hun dominerer det du spiser. Ikke gjør deg selv den bjørnetjenesten.

Jeg sier det ikke for å være slem, men jeg er like gammel som deg og det er litt rart å tenke på at svigermoren min skulle ha såpass "makt" over meg og det jeg spiser, ser det liksom ikke helt for meg. Men nå kan det jo hende du har et skikkelig terrorvelde av ei svigermor da, det har ikke jeg.

Sist redigert av Iset : 14-03-08 kl 21:34.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat