Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-05, 15:52   #5
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg er ikke så flink nå lengre men i starten for nesten tre år siden så ventet jeg til alle andre hadde forsynt seg og så tok jeg ett lite stykke av den kaken som inneholdt mest nøtter og så spiste jeg veldig sakte slik at den holdt til alle var ferdige å spise. Ikke noe problem å greie seg med lite når en er i ketose . Ingen som reagerte på dette selv om de var vant til at jeg spiste like mye som de andre tilsammen .

Hvis du er veldig overvektig så er det nok lurere å være åpen om dette og ta med kake selv som du kan spise. Kanskje verten til og med lager noe spesielt til deg , men ikke regn med at verten forstår. En gang fikk jeg servert brødskive med syltetøy og brunost istedenfor kake

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat