Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 10:20   #1195
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Takk for snille oppmuntringer, dette går nok inn i kategorien shit happens for meg... kan ikke gjøre så mye med det! Nå gruer jeg meg til mandagen, men håper at når jeg våkner, så er den ene armen fiksa. Så blir det full sykemeldig i fem uker, minst, og om den høyre armen da er bedre, så må jeg operere den venstre... det betyr nok at jeg ikke er tilbake på jobb før sommeren. Nifs tanke!

Håper jeg kommer fort tilbake på sykkelen, er sånne finmotoriske ting som er vanskeligst, det merker jeg jo nå også, etter forrige mandags test-operasjon, håpløst vondt å taste...

Men, er når jeg har tid til å tenke, at der kommer store avgjørelser... I går bestilte jeg ny ladning med pulver (BARE søte gode ting som jeg liker) og hiver meg på fase en tirsdag el onsdag neste uke. Da skal jeg holde meg der to uker, minst, helst tre, og forhåpentligvis er kampen mot neste delmål, 70 kg, godt i gang da. Idag veier jeg 82.

Så da trenger jeg dere der som heiagjeng!
God fredagsklem til alle tøffe jenter!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat